måndag 1 mars 2010

Väntar på att skolan ska börja

Idag är det skola mellan ett och tre, lite ovant och jag föredrar förmiddagar, då har man resten av dagen fri, nu går man ju hela fm och väntar på att börja och sen är man hemma klockan fyra. Nu klagar jag inte på de korta skoldagarna men på något sätt blir jag trött av det, jag gör för lite. Jag längtar faktiskt efter att jobba, håller tummen för att jag får jobba lite på Ekehagen i vår även om jag inte kan vara med hela säsongen. Skulle vara ett skönt avbrott. Om man längtar till ett jobb måste det innebära att det är rätt och att jag trots riktigt dåliga jobbutsikter valt rätt utbildning till slut. Hoppas bara jag får må bättre snart så jag orkar plugga lite också.

Funderar på att gå till stan före skolan idag, behöver posta ett brev och gå till apoteket. Kan ju hoppa på en buss i stan sen. Skulle va skönt att ha de ärendena uträttade innan skolan.

Inga kommentarer: