söndag 7 mars 2010

Vasaloppet

Idag är det tv-tittande tom på förmiddagen. Jag tittar alltid på Vasaloppet, det är tradition. Är så fruktansvärt trött bara, låg i sängen till klockan var nästan tio och hade jättesvårt att hålla ögonen öppna. Var uppe halv sju och tog ett par tabletter så var antagligen för att jag äntligen kunde slappna av. Var så skönt igår, lyckades ignorera att det gjorde ont igår kväll för att jag hade roligt så därför tog jag ingen tablett innan jag la mig. Blev ju ingen alkohol igår så jag var aldrig med på krogen. Jag tycker inte det är roligt att gå ut utan att ens dricka en öl.

Det har varit väldigt härligt väder ett par dagar, nollgradigt i skuggan och sol. Önskar det kunde hålla i sig. Längtar efter tygskor och "skinnjacka". Det kommer antagligen att dröja lääänge men önska kan man ju. Hoppas det inte är minusgrader i påsk iaf. Men på något sätt tvivlar jag på att det är det hemma även om jag vet att det kan vara det.

Inga kommentarer: