söndag 21 mars 2010

Svar

Har fått svar nu och jag kommer bara få hoppa in som reserv under maj, känns jättetråkigt. Visste nog om det undermedvetet men jag hoppades iaf. Skulle få lite klarare besked om några dagar. Är så segt eftersom det verkligen bara handlar om tre veckor som jag inte kan, troligtvis kommer det vara mycket tid som jag går sysslolös här ändå då eftersom det är ett grupparbete som vi har tre veckor på oss att göra och jag tror inte det kommer ta så lång tid. Det handlar ju naturligtvis om hur effektiv man är men ändå... Hade jag bara kunnat bättre engelska hade jag sökt sommarjobbet där men det är krav på flytande engelska av naturliga skäl då man måste klara av att guida på engelska. Kommer ju inte kunna jobba där nästa år heller men då kommer jag iaf ha något vettigt för mig för då har jag praktik. Får väl hoppas jag kan komma tillbaka om några år.

Inga kommentarer: