söndag 7 mars 2010

Vad ska jag göra med håret?

Sitter och funderar väldigt mycket på hur jag ska göra med mitt hår. Hade inte tänkt klippa mig riktigt än men det lutar åt att jag inte ska ha någon särskild uppsättning så då är frågan om jag ska klippa mig innan. Tyvärr är ju håret jätteslitet. Jag tyckte iof det kändes jätteslitet innan jag klippte mig sist men det tyckte inte frisören men mina toppar klyver sig nästan aldrig, däremot känns det torrt i topparna. Jag har inte klippt mig sen i augusti och har inga kluvna toppar, det är ganska konstigt fast jag klagar naturligtvis inte. Hur som helst kanske det ser roligare ut om jag klipper upp det lite. Tyvärr har min vanliga frisör tjänstledigt, sist hade jag en annan men hade svårt att prata med henne och då tycker jag det känns jobbigt. Måste antagligen färga håret en gång till också och det är ju lättare om det inte är så slitet. Om någon har en ide om vad jag skulle passa i är det välkommet. Ska jag klippa en snygg frisyr precis innan, sätta upp det som man brukar eller något annat?

Inga kommentarer: