tisdag 16 mars 2010

Äntligen är den beställd :)

Nu har jag gjort ett par beställningar, den första på ett par födelsedagspresenter och den andra på linser. Jag var hemskt onödig när jag köpte presenterna och köpte en grej (dvd) till mig också, borde inte men jag ville så gärna ha den, det är den "nya" Twilight filmen New Moon, det är release på lördag. Tycker det är så synd att det varken på den eller första filmen finns engelsk text att välja. Jag försöker ju lära mig engelska och det finns inget bättre sätt. Eftersom jag aldrig hängde med i skolan kan jag tyvärr väldigt dålig engelska fast att jag snart är 25.

När jag vaknade imorse hade det kommit mer snö här, nästan en decimeter. Tycker faktiskt det räcker nu. Såg att det kan bli 7-8 plusgrader hemma den här veckan, fast det visade kallare igen nästa vecka.

Har varit hos sjukgymnasten idag igen, det är över fyra veckor sedan det började nu. Tar iaf inte lika mycket smärtstillande nu. Jag är hemskt trött på att må dåligt nu, ska försöka få en tid hos en läkare när jag kommer hem också, hoppas min andning kan få lite hjälp av andra mediciner. Tycker det är så tråkigt med kortison bara.

Inga kommentarer: