onsdag 17 mars 2010

Trevligt

Idag har det inte känts fullt så hemskt att se sig själv i spegeln, ögonen har faktiskt sett mer blåa än röda ut :) Det tillsammans med tonad dagkräm har gjort synen betydligt trevligare än den varit de senaste månaderna. Försökte sminka mig men jag är så torr i ansiktet att det bara ser för jävligt ut men LdB:s tonade dagkräm fungerade jättebra. Älskar deras hudprodukter eftersom de går in i huden på några minuter så man slipper känna sig kladdig halva dagen. Köper aldrig någon annan body lotion än deras och är jätteglad att de har solskyddsprodukter för de känns inte heller kladdiga. Jäklar vad jag gör reklam nu men tycker det är viktigt att skriva om sånt jag faktiskt tycker är bra också, inte bara klaga.

Har sprungit runt på stan lite idag också, provat ytterligare underkläder och kanske hittat något som kan bli aktuellt. Var inne på H&M och gjorde ett riktigt fynd, eller två om man ska va petig. De syns på bilden nedan, två stickade halsdukar som jag tittat på många gånger och nu låg de där i en realåda, en grå och en rosa för 20 kr styck, ordinarie pris var 99 styck. Det fanns bara en av varje och jag kunde inte bestämma mig så köpte båda, jag gillar ju inte rosa i vanliga fall men den är så ljus att den nästan ser vit ut. Var lite roligt för när jag skulle betala och kassörskan såg priset blev hon förvånad för hon tyckte dom va så fina. Ibland undrar jag om dom inte har en aning om hur de prissätter saker när det är rea, min vinterjacka t.ex. har jag köpt för 150 kr, den va nedsatt till halva priset och sen var det halva reapriset på allt. Va samma sak då, kassörskan blev förvånad och gratulerade till ett bra köp.

Kom på att de är riktigt snygga att ha ihop fast det blir lite mycket för de är ganska stora.

Inga kommentarer: