tisdag 2 mars 2010

400

Tror det här blir mitt inlägg nummer 400 i den här bloggen. Skriva är iaf inget problem för mig ;)

Idag har jag varit hos sjukgymnasten, hon gjorde som sist, försökte mjuka upp och sträcka försiktigt i musklerna, den här gången blev det även laser i nacken och på axlarna. Hoppas verkligen det ger sig snart så jag kan träna lite. Har försökt med väldigt enkla yoga övningar nu i vinter eftersom jag är allt annat än smidig i kroppen, jag och vig går inte ens att skriva i samma mening.

Nu är det bara en vecka tills jag får åka hem, blir skönt även om det bara är några dagar. Som vanligt är det mycket som ska hinnas med, klänningen ska fixas klart, det är samtal med prästen osv. Blir ju en resa till Ullared också, ska bli jättekul trots att jag inte har några pengar så det blir lite nödvändigheter, kanske några bordsdekorationer.

Inga kommentarer: