måndag 22 mars 2010

Redovisningar och film

När jag kom hem nu ikväll låg New Moon där på hallmattan :) Enligt kolli-id och postens hemsida skulle den inte ens lämnat Göteborg än... Är iof inte så förvånad, det är inte första gången det där inte stämt men jag är glad att jag inte var i stort behov av att spåra något. Skulle gissa att det blir en skål popcorn och film ikväll :) Hoppas det kan få mig att må lite bättre, mår inte riktigt bra psykiskt men vet inte varför. Sov bara fyra timmar inatt, vaknade klockan fyra imorse och va jättetrött men kände mig orolig och kunde inte somna om.
Idag har jag blivit distraherad av mina underbara klasskompisar så dagen har varit bra trots en lärare som vaknat på fel sida. Vi hade redovisning av två uppgifter idag... Jag och Elena klarade oss ganska bra men många blev väldigt ifrågasatta på ett ibland lite orättvist sätt. Dessutom hade det blivit en hel del missförstånd eftersom vi inte fått uppgiften skriftligt utan bara muntligt och då uppfattar man ännu mer olika än när man kan läsa. Är ju svårt för dem som inte var där när vi fick uppgiften också. Att förklara i andra hand är inte alltid så lätt.

Inga kommentarer: