onsdag 24 mars 2010

Ser lite ut som ett troll

Idag har det varit fullt upp, var uppe tidigt för att hinna tvätta ett par maskiner innan jag skulle till sjukgymnasten. Efter det blev det lunch på stan, fick vänta länge på min mat och andra som beställt likadant efter mig fick sin mat före mig, när jag sa till fick jag en liten tallrik med geléhallon som kompensation. Tyckte jag va spännande, att ge godis före lunchen. Nu åt jag dem inte förrän efter men ändå. Sen var det dags för skola. Nu ikväll har jag varit hos Louise som hjälpt mig med idéer till min håruppsättning/frisyr. Just nu är mitt hår ett stort fluff :) Är massor med produkter i det och det är lockat och utkammat om vartannat. Orkar inte tvätta det en gång till idag så det får va. Måste testa mer när jag kommer hem så jag har en färdig ide och vet hur jag ska göra det.

Inga kommentarer: