fredag 12 mars 2010

Ullared

Igår var jag på Gekås :) Hittade massor med fina grejer bland annat bordsdekorationer för 500 kr. Annars blev det mest förbrukningsgrejer och lite underkläder. Vi åkte via Göteborg så var inne en snabbis på Ikea också, där hittade jag ljusstakar. Hoppas verkligen jag köpt tillräckligt mycket av allt men annars för det lösa sig ändå, är man påhittig löser sig det mesta. Hittade de perfekta servetterna på Gekås men jag får nog hålla tyst om det för säger jag vad det är för servetter kommer jag få såå mycket skit för det. Dom kommer nämligen inte va fina nog. Måste försöka låta bli att prata om saker men ibland behöver jag ett råd om något och då har jag frågat men det slutar alltid med att det jag gör är fel :( Ska iaf försöka handla lite mer grejer innan jag åker norrut igen så jag inte har så mycket att göra om två veckor. Eller mycket är det väl inte men för mig brukar det alltid dyka upp massa grejer hela tiden så inget blir som jag planerat det.
Men för att återgå till Ullaredsresan var allt väldigt lyckat, nu slapp jag köra men det var inte mycket trafik, ingen kö varken in eller ut på Gekås och inte så farligt med folk där inne. Blev jätteglad när jag hittade en speciell bordsdekoration eftersom jag tänkt att jag ville ha det men inte trott jag skulle hitta det någonstans eftersom jag inte ens visste om det fanns över huvud taget.

Önskar verkligen våra små fiskar kunde sluta vara så barbariska, undrade vad de höll på med förut, gick närmare för att titta och upptäckte att det åt på en död fisk som det inte var mycket kvar på. Jag hade inte ens sett någon död fisk så de måste ätit hela morgonen, jättemysigt. Men jag har varit med om att fiskar som är en decimeter långa försvunnit över natten så...

Inga kommentarer: