tisdag 23 mars 2010

Jobb och mascara

Känner mig löjlig för att jag mår dåligt över att inte få jobba. Hade sett fram emot ett litet andningshål och antagligen har jag saknat det mer än jag fattat men ändå. Vill bara åka hem nu så jag får annat att tänka på. Det är också ett problem med att vara här, jag hinner tänka för mycket och för någon som mig är det inte bra. Förhoppningsvis kommer jag kunna träna här i höst så då kommer jag iaf ha något annat att göra. Känns så skönt att kroppen ändå börjar läka nu, ska bara bli av med nackspärren och den tillhörande huvudvärken, astman hoppas jag kan bli bättre med förändrad medicinering. Ska till sjukgymnasten igen imorgon, får se om jag behöver gå dit igen efter påsk.

Verkade iaf som jag slipper oroa mig för skatten, loggade in med mitt bank-id och kunde se allt. Har inte skickat in den utan ska kolla med mina kontrolluppgifter hemma sen. Hoppas verkligen allt stämmer för då är det ett trevligt besked. Kan behöva positiva besked nu.

Gjorde ju förresten som jag sa i söndags och köpte en mascara, hade läst ett par tester men när jag kom dit var det bara IsaDora som var aktuellt. Efter förra året då jag jobbade med sminkhyllor i div butiker har jag blivit ännu petigare med vad jag köper när det gäller smink. Jag köper inget som inte är inplastat och det var bara IsaDoras mascaror som var inplastade. Var det något jag såg när jag var ute i butiker var det att folk testar ALLT och hygienen i sminkhyllorna är fruktansvärd, det är ingen som städar där. Har inte testat den än eftersom den är vattenfast och jag måste ha något att ta bort den med. Har bara för smink som inte är vattenfast. Måste verkligen vara en av de få saker jag inte har i badrummet, har helt otroligt mycket saker och nu har jag saker på två ställen också, tur jag inte köpt dubbelt av allt. Det är inte många saker som bara står heller utan använder nästan allt.

Inga kommentarer: