torsdag 25 mars 2010

Vill ha mina paket nu

Idag har det också varit fullt upp. Hade både fm och em i skolan. Efter skolan blev det sushi och sedan glass på Mc Donalds. Va gott men tyvärr blev jag dålig av något av det. Är ju lite svårt att veta vilket av det som det var... Jag som aldrig blir dålig av mat, jag äter allt möjligt när jag är utomlands och blir aldrig någonsin dålig. Tack och lov gick det över efter ett par timmar och jag kunde gå på Gina Tricots tjejkväll. Tycker det är så trevligt när affärer anordnar sånt men det händer ju ganska sällan i butiker dit alla är välkomna. Hur som helst bjöd de på popcorn och dricka, det var 20% på allt i butiken samt extraerbjudande på några grejer. Fick även en så kallad goodiebag, vilket i det här fallet var en kraftigare påse med deras logga, en tidningen samt en liten sminkväska. Köpte en väldigt blommig skjorta som jag tittat på några månader, den blir alldeles för mycket i sig men med jeans och skinnjacka tror jag den kommer bli jättesnygg.

Hade tur med en av sakerna jag skrev om sist, jag hamnade i en bra grupp på grupparbetet. Det andra, mitt paket, har jag haft hemsk otur med, gick och frågade efter det idag också men det fanns inte. Gick faktiskt till mitt närmaste utlämningsställe och frågade också ifall de bara satt fel stämpel på min avi men så lätt var det inte. Ska ringa posten det första jag gör imorgon. Har tyvärr problem med ett paket till fast det är inte posten, finns en risk att det kommer och att det kommer hinna skickas tillbaka eftersom jag inte är här. Vet inte riktigt hur jag ska lösa allt, kan ju bli det samma med det jag väntar på från posten. Har faktiskt beställt grejerna i tid och jag hade verkligen behövt dem nu.

Inga kommentarer: