onsdag 3 mars 2010

Jag vill gå på bio

Idag har Alice i underlandet premiär på bio, skulle jättegärna vilja se den, särskilt eftersom det är en Tim Burton film och sen får man ju inte glömma att Johnny Depp är med. Han är nog faktiskt min favoritskådespelare. Vet att den ska visas i 3D på vissa biografer och det skulle också vara kul.
Kan tänka mig att ovanstående rader får vissa att undra vad det är med mig, jag är ju vanligtvis ganska ointresserad av film, särskilt om den har en seg start, jag måste bli fångad direkt. Mycket av orsaken är att jag har extremt svårt att sitta still så jag är många gånger glad när bra filmer går på reklamkanalerna får då kan jag vandra runt i lägenheten några minuter. 20 minuter är ungefär vad jag klarar. Sen är det väl knappast någon hemlighet att jag avskyr actionfilmer och liknande men å andra sidan ser jag sällan jätteromantiska filmer heller.

Just nu sitter jag och skriver på min debattartikel, den börjar få lite form nu, måste bara se till så jag får med allt. Den ska ju skrivas på korrekt sätt med allt vad det innebär. Annars är det ju inte så svårt att babbla på, jag brukar ha tusen åsikter om allt. Längden är jag utan problem uppe i iaf. Är skönt med hemarbete idag för vädret ser inte så roligt ut, det yr omkring ganska mycket snö. Jag intalar hela tiden mig själv att det faktiskt snart är vår och att snön borde smälta bort snart men när jag säger det till andra säger de att snön kommer ligga kvar till midsommar. Jag har och tänker fortsätta totalignorera detta för det låter så tråkigt och jobbigt.

Inga kommentarer: