måndag 15 mars 2010

Resor hit och dit

Idag är jag stolt över att jag inte somnat någonstans, är allt annat än pigg efter att ha åkt tåg hela natten. Det var massor med folk på tåget så kunde inte göra som jag brukar och breda ut mig över två säten. Lite skillnad jämfört med när jag åkte hem då vi fram till på morgonen bara var ca 10 personer i vagnen. Ville gärna vara i skolan eftersom det va ny kurs idag, är alltid bra att få en liten introduktion. Nu har jag köpt ytterligare en biljett och är jätteglad att jag slapp betala något för den, hade tillräckligt med poäng på mitt priokort för en hel resa mellan Skövde och Umeå :) Tyvärr fick jag inte den platsen jag önskat men så är det när man bokar sent (4 veckor innan), får ligga längst ner och föredrar att ha översta sängen, tom mellan hade varit bättre men det är som sagt inget att göra åt. Av någon konstig anledning sover jag bättre högt upp, tycker inte om att bo på första våningen i ett hus heller, det konstiga med det är att jag är höjdrädd. Är hur som helst skönt med liggplats efter att ha suttit de senaste resorna plus den nästa vecka.

Inga kommentarer: