fredag 5 mars 2010

Hmm

Jag är lite fundersam och hittar inget på google. Vi hade seminarium idag om texterna vi skrivit och jag skrev om att ställa ut människor på museum och hade bland annat Tuthankamon som exempel men en tjej i gruppen påstod att han inte ställs ut. Jag har läst att han finns på ett museum i Egypten och vad jag minns visades han i London för inte så jätte länge sedan.

Ikväll är det Morden i Midsomer och popcorn som gäller :) Hade väldigt gärna åkt hem ikväll men har biljett på tisdag eftersom det var billigare (typ 600-700 kr billigare). Blir mycket pluggande i helgen och tvättande. Känns som det bara var ett par dagar sedan jag tvättade sist men de senaste veckorna har nästan varit lite suddiga. Imorgon kväll är det fest men den blir väldigt nykter för mig, tar ju fortfarande smärtstillande och efter att ha gjort det i nästan tre veckor vågar jag inte dricka något.

Inga kommentarer: