tisdag 30 mars 2010

Efterlysning

Någon som har en bild på mig från Stefan och Sofias bröllop? Jag vill nämligen minnas att jag hade en vit handväska då men jag hittar ingen här hemma. Vet att jag hade vita detaljer till min blåa klänning, vita skor och vit kofta och jag har så svårt att tro att jag hade en svart handväska till. Har letat igenom garderoben och förrådet utan resultat. Antagligen har jag tänkt att jag inte kommer använda den och lagt den på något konstigt ställe, saknar nämligen en silverfärgad väska också och med största sannolikhet ligger de på samma ställe eftersom man inte använder väskor i den färgen så ofta heller. Tänkte att den där vita väskan om den nu existerar kunde vara bra att ha på lördag, kommer ju inte gå runt med den men måste förvara några småsaker någonstans och det hade ju sett snyggt ut med en vit väska. Har iaf plockat ihop några små svarta väskor eftersom mamma också behövde en och eftersom jag har ett helt lager tyckte jag det var onödigt för henne att köpa en. Någon av dem borde passa.

När jag tänker på det måste det finnas en låda eller större väska någonstans som innehåller mindre väskor, kommer på flera stycken nu som jag inte sett när jag letat.

Inga kommentarer: