tisdag 6 april 2010

Diverse inlägg

Jag är ovanligt täppt i näsan och nyser, hoppas verkligen det är vad jag tror och inte en förkylning. Vi har fått lite blommor och egentligen tål ju inte jag blommor. Det är verkligen tråkigt eftersom jag älskar blommor, ska hur som helst ställa ut dem på balkongen idag så får vi se om det blir bättre. Det är ju en ganska behaglig temperatur där nu.

Antar att vissa är nyfikna på helgen men det kommer att komma ett lååångt inlägg och massor med bilder senare. Är fortfarande trött men med mina sömnproblem är det svårt att ta igen sömnen.

Funderar på att kolla om det finns biljetter kvar till någon rolig film på bio ikväll. Vi har pratat om att gå på bio jättelänge och imorgon och på torsdag kommer jag att vara upptagen. Ska hälsa på mormor imorgon, hon var ju tyvärr för dålig för att vara med på bröllopet, så ska försöka samla ihop lite bra bilder och göra en mapp på bärbara datorn så hoppas jag att hon kan se något iaf. Hon har tydligen nästan ingen syn kvar alls på ett av ögonen nu, det är starr plus en tumör i bakhuvudet som är orsaken. Tumören som är godartad men trycker på synnerven och hon skulle troligtvis inte överleva en operation. Hon är extra ledsen nu också eftersom min morbror som fick en stroke i höstas åter ligger på sjukhus, är jättetråkigt alltihop och hade varit roligt om de kunnat vara med men jag är glad att min farbror med familj kunde komma. De var ju de enda släktingar jag hade på plats förutom den närmaste familjen.
På torsdag ska jag bjuda på fika på mitt gamla jobb i Skara, vi fick ju presnter av dem, ett jättefint trevåningskakfat och ett par hundra. Vi hade faktiskt inget kakfat trots att skåpen är fulla av grejer.

Inga kommentarer: