fredag 30 januari 2009

Fixat allt

Jag har hunnit med nästan allt jag skulle idag, jag har varit på arbetsförmedlingen, tränat, handlat och fixat jobbrelaterade saker. Har varit och bytt ett linne jag köpte igår också, hade ett presentkort på maxi och hittade jättefina underkläder på rean där igår som jag velat ha jättelänge men när jag kom hem såg jag att linnet var trasigt, eller en söm hade släppt och det är inte ett vanligt bomullslinne så det skulle va jättesvårt att laga. Hade ett väldigt litet hopp om att få byta det eftersom det va rea men det gick :)

Kroppen kändes väldigt trött när jag tränade idag men jag har tränat ganska hårt den här veckan och innan jag va på gymmet idag cyklade jag 6-7 km, sammanlagt har jag nog cyklat en mil idag iaf. Så jag får väl va ganska nöjd trots att jag inte orkade lika mycket på gymmet. Men när jag tränade magen idag kändes det jättebra, va inte lika jobbigt som det brukar :) Börjar faktiskt känna lite skillnad nu, hoppas det börjar synas lite snart också.

Inga kommentarer: