onsdag 14 januari 2009

Träna eller inte träna

Dagen har precis börjat men jag är jättetrött iaf, det där med att vakna utvilad har jag tyvärr aldrig upplevt :( Har en del jag behöver göra idag så jag ska försöka fixa det iaf. Igår plockade jag ihop alla julgrejer ink granen men jag orkade aldrig gå ut med det i förrådet så det står i en fin hög mitt på golvet. Sen måste jag diska för det orkade jag inte heller igår och jag måste tvätta sängkläder, tvättande annat igår men hoppade över sängkläderna då. Sen till det stora problemet, jag behöver verkligen träna men kroppen känner inte alls för det, funderade ett tag på att gå min runda istället för att gå till gymmet, det är ju iaf sju kilometer.

Fick förresten ett paket i brevlådan igår och det tog en stund innan jag fattade vad det var, hade hunnit glömma bort att det skulle komma, det var min pulsklocka som jag skulle få för att jag köper minst tre nummer av en tidning. Antar att det inte är någon jättebra grej, allt man får så är väl billig skit men jag ska testa iaf. Kanske inte idag om jag bara ska gå en promenad men en annan dag. Dom måste verkligen tjäna pengar på såna där erbjudanden, två tidningar och en pulsklocka för 70 kr, en tidning kostar 50 kr, plus att man var tvungen att köpa en tidningen utöver det men det blir ju oavsett ganska billigt men naturligtvis under förutsättningen att premien är något man vill ha vilket det var i det här fallet. Antar att det är så att folk glömmer att säga upp prenumerationen sen och att dom på så sätt tjänar på liknande erbjudanden. Själv får jag se hur många nummer jag köper, min ekonomi tillåter nog inte tidningar just nu :( Iaf inte mer än en...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev det ngn träning?

Therese sa...

Det blev en timmas promenad, får ta igen träningen en annan dag