måndag 26 januari 2009

Vinterjogging

Idag har jag gjort en vettig grej, joggat, känns lite jobbigt att det är det enda jag åstadkommit idag men men... Eller jag har visserligen kollat på utbildningar och gjort dagens vanliga koll av lediga jobb. Känner mig ändå ganska nöjd eftersom jag orkade jogga nästan hela min runda, jag gick upp för två backar bara och för att inte ha joggat på flera månader tycker jag det är ganska bra. Det märks på benen att jag faktiskt varit på gymmet några gånger, kan tyvärr inte säga det samma om min andning som är katastrof.

Nu behöver jag aldrig fundera på vad som är reflexer på min jacka och mina skor iaf :) Jag hade tyvärr alldeles för mycket kläder på mig, byxorna va jättebra men jag hade två lager under jackan och det var för mycket, det räcker med ett nästa gång. Om det nu är samma temperatur då vill säga...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är duktig!

Gustaf sa...

Imponerande! Jag har gått och väntat sedan nyår på att snön/isen ska försvinna, så jag kan börja jogga. Det var inte mycket kvar igår, men inatt kom det ett nytt skikt. Skönt att ha en bra ursäkt i alla fall. :)

Therese sa...

Snön har precis försvunnit här, men får väl se hur det blir de närmaste veckorna med jogging för det ska tydligen bli ganska mycket kallare. Men det är som sagt en bra ursäkt :)