onsdag 21 januari 2009

Litet jobb :)

Jag har fått ett jobb, det handlar om ett deltidsjobb under fyra veckor men iaf :) Det är dåligt betalt också men eftersom jag inte har studiemedel eller a-kassa så är det betydligt mycket bättre än 0 kr i timmen när jag går hemma. Med semesterersättning blir det ok iaf och som sagt betydligt bättre än inget. Inget av de andra jobben jag sökt börjar ju så snart heller så om någon mer skulle va intresserad är det inte ivägen. Dessutom får jag åka till Stockholm en dag på utbildning, det tycker jag är komiskt, jag får en "utbildning" för ett fyraveckors deltidsjobb, inte för att den kostar dom så mycket, det är väl resan dit som kostar och tåg är ju inte jättebilligt när man inte är ute i god tid.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mystisk du är. :P Vad e det för jobb?

Anonym sa...

Ja nu blir vi nyfikna.......

Therese sa...

Det handlar om att plocka upp Loreal och Maybelline produkter i affärer häromkring, de ska ha fram sina vårnyheter

Anonym sa...

Aha låter ql

Anonym sa...

Nice!