fredag 23 januari 2009

Shoppat lite

Har sprungit runt på stan nästan hela dagen idag men jag har inte gjort av med särskilt mycket pengar iaf. Hittade ett par mysiga stickade sockar på KappAhls barnavdelning, har ett par likadana från damavdelningen men dom är ju jättestora, storlek 36-40, dom jag köpte nu är 34-36, jag köper alltid sockar i storlek 34-36 så det var perfekt :) Köpte några doftljus också, några med bananlukt och ett som luktar lakrispipa :) Tål inte doftljus egentligen men dom här va ok, det är ingen jättestark lukt. Idag blev det äntligen en mascara också.

Nu ska jag sätta mig i soffan och inte flytta mig resten av kvällen, ville egentligen ha något gott att äta (godis eller nåt annat onyttigt) men Magnus du lyckades faktiskt övertala mig att inte köpa det, den här gången...

Inga kommentarer: