torsdag 15 januari 2009

Dagens planering

Kom på att det är en bra ide att skriva här vad jag behöver göra under dagen för då känner jag att jag måste göra det :) Idag vet jag iof inte riktigt vad jag behöver göra, ska efter maten sen ta mig ner till badhuset och hoppas på att bassängen inte är upptagen, den ska inte vara det men man vet aldrig här i Skövde... Sist jag försökte hade jag kollat att det inte skulle vara någon pågående träning men hela bassängen va upptagen av just det, träning... Så det var bara att vända, kändes aningen irriterande.

Jag har faktiskt hunnit söka några jobb redan idag så det är jag ganska nöjd med, hoppas verkligen någon hör av sig och jag vill hemskt gärna ha svar även om dom inte är intresserade, hur svårt kan det va att skicka ett mejl och skriva typ tyvärr, bara så man vet. Vet att dom troligtvis får in hur många ansökningar som helst men iaf. Några av jobben har inte funnits på ams hemsida så dom kanske inte får lika många ansökningar... Hoppas kan man ju :)

Nu vet jag vad jag ska göra mer idag, plugga, jag har börjat med självstudier eller vad man ska säga, alltså inte på någon skola, jag ska bli bättre på engelska. Har haft material liggande i flera år men nu har jag faktiskt tagit tag i det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej :) Ja roligare kan man ju ha. Hoppas du snart får jobb :)