onsdag 28 januari 2009

:(

Fan, varför kan jag inte bara få må bra och va lite glad? Försökt tänka positivt idag trots att jag inte alls mår bra och i slutet av dagen på jobbet kändes det helt ok, jag åkte direkt från jobbet för att simma vilket gick bra fast jag fick övertala mig själv att göra det. Tänkte att jag skulle försöka hålla humöret uppe men när jag kommer hem hittar jag ett brev från CSN som säger att jag ska börja betala tillbaka till dom, nästa månad... Hur i helvete ska det gå till? Visst det skulle va jätteskönt att bli av med lite av skulden men det kunde knappast varit en sämre vald tidpunkt. Trodde det skulle dröja lite med tanke på att jag faktiskt pluggade i höstas, fast jag hade som alla vet inget studiemedel då så det är väl därför. Har fått fyra inbetalningskort som alla är på lite mer än 1600. Jag trodde man betalade lite varje månad... Nu är dom visserligen utspridda över hela året men iaf. Måste kolla upp om jag verkligen ska börja betala tillbaka redan, kände att jag absolut inte behövde något mer att tänka på just nu.
Snälla någon, gör att det händer något posstivt snart...

Inga kommentarer: