lördag 17 januari 2009

Fynd på rean

Har faktiskt städat en hel del så det är jag nöjd med. Har dessutom börjat rensa ut massa skräp jag har. Ska fortsätta imorgon. Kommer nog få besök imorgon också så jag måste nog fixa något till fika. Måste ju ha massa papper, betyg, intyg å så för att visa upp på arbetsförmedlingen så pappa skulle skriva ihop ett så får jag väl ringa min nuvarande chef på måndag och be om det.
Va på stan också men det blev ingen mascara, blev en topp och en skjorta istället, va "ta två betala för en" på rean och eftersom jag hade 50 kr på ett presentkort betalade jag inte ens 50 kr för båda. Det va små små fåglar på skjortan och på Åhlens hittade jag örhängen med exakt likadana fåglar för 12,50 så det va riktiga fynd :) Jag vet att jag inte behövde något av det men, jag får väl skylla på att jag är tjej eller nåt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi den var bra! Ska jag oxå börja köra med. ;) Ses imorrn!