torsdag 22 januari 2009

Inte hänt så mycket...

Är tung i huvudet just nu, vet inte riktigt varför, känns som jag kan sova hur mycket som helst för tillfället också. Trots detta var jag och tränade på förmiddagen, kändes jättesegt på crosstrainern de första 20 minutrarna sen gick det ok i 5 min, sen orkade jag inte mer... Men det är ju faktiskt så att jag cyklar dit så jag får ju lite träning på vägen dit...
Annars har jag mest grejat idag, fick sålt några gamla böcker förut som har varit ute på blocket sen i höstas, skulle va skönt att bli av med resten också, dom är ivägen.
Imorgon kommer mamma till Skövde och då ska vi fika och kolla i några affärer, antar att folk kommer bli som galna nu, många får ju lön imorgon och det är halva reapriset i många affärer. Jag ska inte köpa något mer än den där mascaran som inte blev av förra veckan, måste ju se snygg ut nu när jag ska plocka upp smink i affärer ;)

Inga kommentarer: