lördag 24 januari 2009

Klaga LITE bara

Har ont i kroppen idag, måste träna mer så jag slipper få ont i ryggen när jag jobbar. Är hemskt trött också, är lite jobbigt när ögonen inte vill vara öppna när man går omkring, att bli trött på det sättet är ju lätt när man sitter, men när den tröttheten kommer när man går i en korridor... Vill inte tänka på hur jag kommer må när jag kommer hem imorgon, jag ska städa rum från sju till halv fyra. När man börjar sju brukar man vanligtvis städa spa först och göra lite annat också under dagen. Nu ska vi dessutom städa ännu snabbare, 3,1 rum i timmen.
Nu ska jag strax sätta mig i soffan och äta pizza, tyvärr utan öl till :(
Om jag ska fortsätta klaga lite kan jag ju säga att jag dessutom fått massa småsår på benen, duschade nyss och tänkte raka benen men hade bara enbladiga rakhyvlar hemma, jag lovar härmed mig själv att aldrig mer använda det när jag ska raka benen...

Inga kommentarer: