tisdag 20 januari 2009

Något som hänt iaf

Sitter och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen, jag borde verkligen plugga så jag får väl försöka ta tag i det sen. Skulle känna mig lite friare om jag bara kunde få iväg det jag har kvar. Har ju lyckats ta tag i massa annat.
Idag har jag varit på arbetsförmedlingen, va något möte med basinformation, gav egentligen ingenting. Va inget jag inte visste eller kunde läsa i den information jag fick i fredags, dessutom var det ett möte med bara ungdomar (16-24 år) vilket gjorde att dom pratade som om det var en samling barn som satt där. Hatar den typ av skriftlig information man får när man räknas som ungdom också, man är inte helt dum i huvudet bara för att man är under 24... Hur som helst, jag har haft en telefonintervju idag gällande ett litet extrajobb, 2-3 dagar i veckan under fyra veckor. Får besked i slutet av veckan och det är bättre än inget så man kan ju alltid hoppas. Något måste ju varit bra med min ansökan eftersom de ville intervjua mig. Sitter och skriver lite på ett cv och ett personligt brev eller vad man ska kalla det, kom på att jag skrivit väldigt lite om mig själv i de ansökningar jag skickat. Dessutom ska jag fråga en person imorgon om jag får skriva henne som referens.

Inga kommentarer: