lördag 28 februari 2009

Ännu en kväll framför tv:n

Nu ska jag snart sätta mig i soffan med ett glas vin och en godispåse och se på Melodifestivalen. Ser fram emot en väldigt lugn och skön kväll i soffan. Inte för att det brukar hända så mycket på lördagarna för min del men iaf. Skulle faktiskt va lite trevligt att gå ut någon gång men jag skulle inte ha råd att gå till något annat ställe än kåren. Är hemskt trött nästan hela tiden just nu så skulle nog inte orka så mycket annat än att sitta i soffan, har varit lite mycket det senaste och jag har dessutom slarvat med både träning och mat så jag måste ta tag i mitt liv igen.

Ska titta en hel del på tv imorgon också, jag ser nämligen alltid på Vasaloppet :)

Ska försöka lägga upp lite bilder här imorgon också, har ju lovat bilder före/efter renoveringen men har helt glömt bort det...

Inga kommentarer: