torsdag 19 februari 2009

Anställningsintervju

Fick precis ett väldigt trevligt samtal :) Jag ska på anställningsintervju nästa vecka :) Om jag får jobbet är det början redan i april. Trodde aldrig just de skulle höra av sig, Det va krav på att man skulle läst arkeologi och jag har inte läst riktigt så mycket som man skulle ha gjort och jag har inte allt annat dom ville heller men det lönar sig att söka ändå :) Vet inte riktigt vilken dag intervjun blir men gud vad jag kommer va nervös, har inte varit på en anställningsintervju sen jag va 17 eller 18. På hotellet va det ingen intervju utan typ en testdag, om jag fixade att göra som dom sa den dagen fick jag jobbet, jobbet för Loreal och Maybelline var det telefonintervju. Hon som ringde lät iaf väldigt trevlig men jag kommer nog va nervös iaf.