tisdag 10 februari 2009

Nya jobbet

Nu har jag hunnit jobba två dagar och det är ganska jobbigt. Idag var det jävligt rörigt, inget stämde och hade inte säljaren för märket av en slump kommit in i butiken hade jag inte kunnat lösa det. På kontoret fattade dom inte alls vad jag menade, men det va inget som va mitt fel eftersom det var hela lösningen av möbeln som var fel. Jag och säljaren fick tillsammans hitta på en lösning. Va ju faktiskt väldigt bra att få träffa henne eftersom nästan alla butiker jag ska till är hennes distrikt. Det har hittills varit ganska lugnt i butikerna men imorgon ska jag va i en butik på commerce så jag antar att det blir värre, mer folk och inte lika gott om plats. Vet inte om det är bra eller dåligt men dagarna går ganska fort iaf, känns ju lite jobbigt eftersom allt är nytt just nu men.

Inga kommentarer: