onsdag 11 februari 2009

Många födelsedagar

Vad jobbigt det är när alla fyller år samtidigt, det är visserligen inte lika illa nu som i oktober men iaf, den här veckan fyller mamma, brorsan och Theo år. Lilla Theo blir ett år på lördag :) Tiden går så fort. Har ingen aning om vad vi ska köpa än. Mamma och brorsan får sina presenter vid ett senare tillfälle eftersom jag inte har några pengar. Min gudson är lite prioriterad här...

Är riktigt trött på kvällarna nu, det märks verkligen att jag inte är van att jobba så mycket längre, fast det är klart, jag blir nog trött av att det är så mycket att tänka på, man får ju inte göra fel eller glömma något. Vill inte veta hur jag kommer va nästa helg eftersom jag ska jobba på hotellet i helgen, ska ju va husfru så jag börjar sju både lördag och söndag. Vet inte men jag tror jag är ensam också, är lite tråkigt, det går så mycket lättare när man kan prata lite när man springer i korridorerna och på rasten. Det här skulle varit min första helg som husfru men jag fick ju hoppa in som det hela nyårshelgen, va ganska bra för då hann jag inte bli nervös. Det är ju en hel del att tänka på då också. Blir iof inte så nervös längre, vilket är väldigt skönt, förut blev jag nervös för allt, fick hjärtklappning och mådde jättedåligt av att ringa till exempel. För ett år sedan hade jag troligtvis inte kunnat äta på en hel vecka innan ett sånt här jobb jag har nu, eller, jag hade nog aldrig sökt ett sånt jobb över huvud taget.

Inga kommentarer: