torsdag 26 februari 2009

Långhelg

Nu är jag ledig i fyra dagar :) Ska bli jätteskönt. Idag fick jag väldigt trevligt bemötande så det va skönt. Har bara två dagar kvar på det här jobbet nu, sen ska jag jobba för samma företag fast med ett annat uppdrag i två veckor. Det har med rengöringsmedel att göra, det är typ allt jag vet. Hoppas det inte handlar om att stå å göra reklam, men jag är rädd att det är precis det som det handlar om...
Imorgon ska jag som jag tidigare nämnt klippa mig och jag vet fortfarande inte hur... Sen ska jag leta födelsedagspresent till lillebror, har en grej men ska ha något litet till. Han och mamma ska firas imorgon kväll om inget blir ändrat. Hade hoppats jag skulle hinna göra ett halsband till mamma men det har jag inte hunnit :( Hon får få ett någon annan gång, det behöver ju faktiskt inte va något särskilt tillfälle.

Inga kommentarer: