fredag 20 februari 2009

Jobbig fredag

Idag har det varit en väldigt seg dag, va klar typ halv tolv men det saknades massa saker och det va jättemycket som inte stämde och naturligtvis gick det inte att få tag på någon, har fördrivit flera timmar så för en stund sen hittade jag på lite lösningar och gick hem. Har man försökt sen halv nio imorse så kan man inte göra så mycket mer. Naturligtvis var dom ju allt annat än glada i butiken och det förstår jag. Ska skriva ett mail nu och se om jag har bättre lycka där än med telefonen. Hoppas dom fattar att något va fel eftersom jag brukar skicka allt precis som man ska, dom får iaf returerna även om något papper saknas, det allra viktigaste är med. Tyvärr ser det väl inte helt bra ut i butikens möbel eftersom så mycket saknades, det jobbigaste var väl att några prisremsor inte va med, vet själv hur irriterad jag kan bli om man inte kan se vad saker kostar. (Jag fick alltså en låda hem som det saknades grejer i...)

Inga kommentarer: