fredag 6 februari 2009

Upptagen den här veckan

Är väldigt väldigt trött eftersom det är väldigt mycket som händer just nu. Utbildningen i Stockholm va helt ok, inte så jättemycket som man inte kunde läsa i alla papper vi fått men vill dom skicka mig till Stockholm så är inte jag den som klagar. Jag gillar Stockholm, är väldigt glad att det inte blev Malmö som var alternativet, men för mig är ju Stockholm något närmare :) Dessutom är jag inte helt borttappad där vilket jag hade varit i Malmö eftersom jag knappt varit där. Tyvärr blev det en hel del väntetid eftersom vi slutade ett par timmar tidigare så jag fick vänta i fyra timmar på mitt tåg. Gick inte att boka om biljetten eftersom alla tåg va fullbokade. Jag gick omkring i affärer i två timmar men sen orkade jag inte mer och satt därför på centralen i två timmar. Hade ju varit lite roligare att gå i affärer om jag haft lite pengar också. Gjorde slut på mer än jag borde och jag handlade för 170 kr men jag fick ett par skor och en sjal för det :) Så det kan man kalla fynd, skorna kostade 100 och sjalen 70... Japp, jag hade tur på rean :) Det är bra att ha en liten skostorlek för det finns ofta skor kvar i storlek 36 :)

Ikväll ska jag på teater (buskis), mamma som bjuder, vi brukar gå på teater någon gång om året. "Solsting och Snésprång" heter det, är Stefan och Krister (fast de står inte på scen), så min idol Jojje Jönsson är med :) Ska stanna i Skara sen eftersom vi ska upp tidigt imorgon för att åka till Arvika, min farmors bror ska ha en utställning där. Han täljer trägubbar och är riktigt bra på det.

Inga kommentarer: