fredag 13 februari 2009

Alla hjärtans dag imorgon

Sitter och tittar lite på Mamma Mia och dricker vin :) Vi har tagit en paus i målandet men ska fortsätta strax. Blir så väldigt sugen på att åka till Grekland när jag ser den filmen bara. Var på Korfu för snart 11 år sedan och har velat åka tillbaka sedan dess. Inte just till Korfu för den ön har jag ju sett men någon av de andra, det finns ju några att välja på... Är så häftigt när det är 10 m djup och man ändå ser botten när man badar. Skulle gärna vilja åka runt med båt i medelhavet. Tyvärr har jag inte ens råd med en veckas semester där :(

Imorgon är det alla hjärtans dag. Hatade alltid den dagen när jag var yngre, kände mig så ensam då. Ett år blev jag iof väldigt överraskad, på det gymnasiet jag gick kunde man skicka rosor och ett år fick jag två, hade aldrig fått någon förut. Fick nog en mindre chock då, den ena vet jag vem den var från men den andra var anonym och jag vet fortfarande inte vem som skickade den. Eller jag vet inte säkert, klart jag har mina aningar. Ska kanske tillägga att jag var singel då så det var verkligen en överraskning. Kommer nog alltid minnas det för att jag blev så glad. Va ju lite jobbigt att tala om för killen att jag inte var intresserad men iaf. Hur som helst, imorgon ska jag jobba och sen förhoppningsvis flytta runt möbler när jag kommer hem. Det blir väl typ min alla hjärtans dag.

Inga kommentarer: