tisdag 24 februari 2009

Intervju, bokrea och kläder

Hoppas verkligen det gick bra idag, borde ha skapliga chanser men man vet ju aldrig. Det som är lite emot mig är ju att jag aldrig varit ledare på det sättet. Är ju ett jobb som guide... Hur som helst, får besked senast nästa vecka. Gillar att dom är så snabba, särskilt eftersom jag sökt många jobb. Tyvärr hade jag missuppfattat tidsperioden, var från början av april till mitten av juni, trodde det skulle va till augusti. Vill ju ha ett bättre sommarjobb i år. Inte för att det är dåligt på hotellet men jag behöver jobba mer än 36 timmar på en månad. Skulle va underbart att kunna lägga undan en tusenlapp varje månad istället för att gå back. Men även om det inte är under så lång period är det väldigt intressant, har ju inget annat jobb under den perioden...

Idag har jag förutom att vara på intervju, (som för övrigt va ganska lång, tog 75 min) varit på bokrean, va i Skara 06.00 imorse, där blev det en bok om vitaminer och mineraler, senare under dagen blev det Mia Törnbloms "Så dumt", har velat ha den länge. Har sprungit runt i div andra affärer också, provat mycket snyggt på Gina Tricot men får väl bestämma mig för något av det. Har hittat ett par riktigt snygga jeans där men min storlek va slut, måste varit konstiga storlekar på just dom, eller så ska dom hänga mycket. Fast dom måste ju sitta uppe... Hur som helst, jag hade behövt 24/32 vanligtvis har jag 28, skule behöva ha 30 i längd men det finns inte i såna affärer, 32 är ju naturligtvis allderles för långa men på de här va det typ resår längst ner så dom va något kortare än dom skulle varit annars men lite långa är dom ju ändå...

Inga kommentarer: