måndag 16 februari 2009

Rörigt

Är hemskt trött men iaf inte lika trött som igår, somnade två gånger innan jag la mig i sängen igår och kunde ändå somna väldigt snabbt. Har nästan lite dåligt samvete eftersom jag inte gjorde så mycket på jobbet igår. Sov väldigt lite natten mellan fredag och lördag och hade en väldigt stressig lördag så jag va allt annat än pigg igår. Hur som helst, igår efter jobbet var det raka vägen till Skara för att fira Theo, han fick träklossar med tillhörande vagn och mjukiskläder av oss.

Har varit lite rörigt idag eftersom de glömt skicka ut veckans schema till mig, fick veta halv tio idag var jag skulle vara och egentligen ska jag ju börja tio. Fast på ett sätt va det ganska bra att jag inte visste var jag skulle idag, gillar inte den affären, handlar aldrig där själv eftersom jag inte gillar personalen. De går runt och pratar med sina kompisar som är i butiken eller sminkar varandra. Fattar inte hur det kan få vara så. De va inte särskilt hjälpsamma heller eller särskilt trevliga i tonen. Är riktigt glad att jag slipper gå dit mer, är ju bara ett besök per butik. Annars har de varit väldigt trevliga i de andra butikerna jag varit så hoppas det fortsätter så.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nyfiken i en strut..Kicks du pratar om?

Therese sa...

Har du också upptäckt hur dom är där??

Anonym sa...

En vild gissning. :P Ne, men de är ju inte så service minded där kanske.