tisdag 17 februari 2009

Frisyr?

Nu längtar jag verkligen efter våren, det är jättefint ute med snön å så men iaf. Längtar efter att slippa alla kläder och kunna gå ut utan jacka. Vill kunna vara ute utan att mina händer blir helt förstörda av kylan. Längtar efter att shoppa lite fina vårkläder, kommer jag inte ha råd med men det skulle va kul :)

Funderar på vad jag vill ha för frisyr. Bokade en tid för att klippa mig igår, blir den 28:e februari, så jag har till dess att komma på hur jag vill ha det. Eftersom jag är som jag är har jag tröttnat på min frisyr, dessutom börjar mitt hår bli jobbigt långt, det tar en hel evighet att torka det. Skulle verkligen behöva några förslag. Mitt hår är hemskt slitet också så det skulle va bra att klippa av det en bit men det är ju lite kul med långt hår. Ska iaf fortsätta va blond, har flera cm utväxt nu men ska fixa det efter att jag klippt mig. Skulle va kul med lite mer frisyr, inte bara långt hår men vet inte om jag orkar fixa håret varje morgon... Några förslag?

Inga kommentarer: