onsdag 25 februari 2009

Vem är det som inte kan föra information vidare?

Börjar tröttna lite på allt krångel nu. Idag när jag kom till den butik jag skulle uppdatera idag, var personalen glada att jag kom och plockade fram grejerna till uppdateringen. Ett par timmar senare kommer butikschefen ut och ser mig där och det kan jag lova att hon inte blev glad av. Hon sa att hon gjort väldigt klart för dom att hon inte ville ha mig där idag. Nu var jag som tur var nästan färdig men sen måste jag ju ha underskrifter och kopior, vilket gjorde henne ännu mer irriterad och ovänlig i tonen. Skulle gärna vilja veta vem det är som låtit bli att föra informationen vidare, antar att hon ringde till huvudkontoret som sedan måste ringa företaget jag är anställd av, som i sin tur ska ringa mig... Besvärligt är det... Det är ju verkligen jätteviktigt att sådan information inte stannar någonstans på vägen, antagligen har den inte ens gått vidare från det aktuella märkets huvudkontor. Jag har hur som helst ringt företaget jag är anställd av och sagt till så nu får man väl se vad som händer. Hoppas jag får en förklaring eftersom det var jag som fick all skit.

Inga kommentarer: