söndag 22 februari 2009

En väldigt lugn söndag

Sitter och funderar på vad jag ska göra idag, ska tillbringa en hel del tid i soffan framför tv:n eftersom jag spelat in flera program de senaste veckorna som jag inte hunnit se än, men jag tänkte jag skulle göra något mer. Funderade på att röja i förrådet lite, har massor med kläder, skor och väskor där som jag inte använder. Jag är ju en hopplös "bra att ha människa" men ska verkligen försöka slänga bort en del.

Igår var jag barnvakt åt lilla Theo en stund :) Vi tittade på bilar som åkte förbi utanför en stund och han spöade skiten ur en sarvettkartong och senare även en skokartong.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha verkar vara en liten tuffing. Har oxå börjat röja lite fattar inte hur man kan samla på sig så mycket saker!

Therese sa...

Ja, det är han :)
Nä det är helt ofattbart hur mycket man samlar på sig, tyvärr har jag jättesvårt att välja vad jag ska ha kvar. Är du likadan?

Anonym sa...

Ja jag sparar nog lite för mycket ibland "ifall" jag skulle vlja använda det senare....