söndag 22 februari 2009

Sånt jag funderat på idag

Det går sådär med min sortering av kläder, har fått ihop två pappkassar som ska bort men skulle behöva få bort lika mycket till, minst... Jag vet att jag har extremt mycket kläder men det beror mycket på att jag inte rensat ut några kläder på typ åtta år.

Funderar jättemycket på hur jag vill ha mitt hår, ska ju klippa mig på lördag. Antingen klipper jag 5-6 cm eller så klipper jag av 2 dm, har jättesvårt att bestämma mig. Skulle va skönt med kort hår och betydligt mer lätthanterligt än mitt nu väldigt långa hår. Visst, det blir en frisyr att fixa till men det tar inte en halv dag att självtorka efter en tvätt. Det tar en evighet även med hårtork...

Har väldigt mycket att göra just nu men saknar att träffa mina vänner, har knappt pratat med någon utanför familjen på 2-3 månader. Måste bli lite bättring känner jag. Skulle verkligen behöva göra något kul ibland. Något jag inte gjort på flera år är att bowla, skulle va jättekul. Har inte ens fikat med någon sen i typ september. Vet ju att det är enbart mitt eget fel så jag måste skärpa mig.

Inga kommentarer: