måndag 23 februari 2009

Nervös för imorgon

Jag håller just nu på att laga mat, blir en kycklinggryta med div grönsaker och kokosmjölk. Kycklingen stekte jag i curry först så det blir väl lite currysmak på det hela :)

Det har gått väldigt bra idag, snabbt och smidigt. Personalen var dessutom väldigt trevlig.

Är aningen nervös för imorgon, ni måste hålla tummarna för mig. Ska upp jättetidigt imorgon men inte för intervjuns skull. Imorgon startar ju bokrean :) Coop i Skara öppnar alltid klockan 06.00 den dagen och bjuder på frukost. Nu kanske någon tycker jag är galen som går upp så tidigt när jag ska på anställningsintervju klockan 10 men jag kommer säkert inte sova så bra på morgonen iaf. Jag har iaf läst på lite om stället ska ska till och försöker förbereda mig på de klassiska frågorna, typ vilka bra och dåliga sidor har du?