tisdag 25 mars 2008

Vill stoppa tiden

Klockan går för fort nu igen, har massor jag måste hinna med idag, måste dessutom städa lite här, får besök imorgon och jag ska vara barnvakt åt lilla Theodor, han märker ju visserligen inte om det är stökigt här eftersom han inte ens är sex veckor men hans mamma märker ju det. Ska iaf bli kul, antar att han har växt lite sen jag såg honom sist.

Jag och Mikael har bestämt att vi ska äta lite nyttigare, vi pratade om det igår och gissa vad vi gjorde idag? Jo, köpte pizza, vi hann inte med något annat, eller det gjorde vi väl men det skulle blivit så sent. Hur som helst va inte pizzan jättegod, så är det någon som kan rekomendera en bra pizzeria här i Skövde??? Har ju in favorit i Skara, får väl åka dit någon gång och äta där, bara för att få en god pizza. Fördelen med att pizzan inte är god är ju visserligen att man inte vill köpa någon...

Upptäckte idag att jag inte vet var min förlovningsring är :( Måste ha tappat den, hade den inte på mig igår och i förrgår satte jag den på ett annat finger när vi var hemma hos mina förälrar eftersom den satt åt så, har ju som jag tidigare nämnt gått upp en del i vikt med resultatet att min ring blivit för liten, dessutom var den lite för liten redan från början eftersom dom va dåliga på att mäta där vi köpte dom. Fick en allderles för stor först som jag gick tillbaka med och då ville dom inte erkänna att dom gjort fel och ville ha betalt för en ny men den tanken gav dom upp som tur va fast dom gjorde den nya lite för liten... Hoppas att jag hittar den igen, det är inte likt mig att tappa bort saker men jag hade annat att tänka på just då, min morbror som också var på besök blev dålig och själv hade jag pulserande huvudvärk. Har funderat på att åka dit och leta fast att jag har mycket att göra, den betyder ju mycket för mig. Kan bara inte fatta att vi varit förlovade i fyra år snart...

Inga kommentarer: