lördag 15 mars 2008

Vill sova mer

Varför skulle jag vakna före nio idag, kom ju hem vid kvart över två inatt och somnade säkert inte förrän tre. Det blev en väldigt trevlig tacokväll som slutade med några timmar på kåren där det var mer folk än vanligt, det var maskerad, hade nästan varit kul att va utklädd men det är alltid svårt att komma på vad man ska klä ut sig till. På bussen hem sen var jag helt klart nyktrats, tur att jag inte skulle så långt med alla gapiga småbarn. Va ju förresten och kollade i några affärer på eftermiddagen men kom inte hem med några kläder iaf (får inte plats med mer) men jag skulle väldigt gärna vilja ha en jeanskjol har jag kommit på, äger visserligen flera stycken men de flesta kom jag i för tio kilo sedan så jag vill alltså ha en jag kommer i nu. Tyvärr har jag inte hittat någon som uppfyller mina krav än, jag vill inte ha hög midja och den ska sluta strax ovanför knäna.
Har nu ett par dagar med pluggande framför mig, känns segt men hoppas jag ska komma en bit på vägen, får väl gå och köpa en cola om det blir för segt, det brukar hjälpa lite iaf. Fast idag skulle lite sömn till inte skada. Men bakfull är jag iaf inte, det blev bara tre glas så jag kände inte ens av det igår.

Inga kommentarer: