torsdag 20 mars 2008

Bättre idag

Mår lite bättre idag, har inte kännt något sen imorse så det är jag jätteglad för. Har blivit en heldag på stan idag, skulle hjälpa mamma att köpa något till en av Johans kompisar som blivit pappa, han tycker inte sånt är så intressant men jag tycker det är jättekul att kolla på babykläder så jag följde gärna med. Fast jag är nog petig för det tog jättelång tid att hitta något. Fast sån är jag alltid, jag vill att det ska va genomtänkt och bli bra när jag köper en present.

Ikväll är det helkväll framför tv:n, måste tom spela in en del för det går flera bra program samtidigt, det är: Sjukhuset, Du är vad du äter, Efterlyst, Kustbevakarna & SSRS, Criminal minds och Gordon's kitchen nightmares. Criminal minds blir extra spännande eftersom det slutade på ett oväntat sätt förra veckan.

Inga kommentarer: