onsdag 19 mars 2008

Jobbig dag

Har inte varit någon bra dag alls idag. Hade lite ont i huvudet igår men tänkte att det kanske kanske kunde gå över utan några tabletter även om jag vid det här laget borde veta bättre. Imorse vaknade jag tidigt av att det värkte massor runt ena ögat och bara rann ur det, jättetrevligt. Efter flera timmar och flera tabletter varav en av en starkare sort började det lätta iaf. Resultatet har ju blivit att jag inte kunnat plugga någonting, precis vad jag behövde... Sitter och funderar på om jag ska vila resten av dagen eller om jag ska försöka göra någonting, nu kan jag ju iaf titta på skärmen.

Va i Lidköping igår för att prata med min moster om vad vi ska bjuda familjen på när vi fyller år, det är bara en vecka mellan våra födelsedagar så vi brukar fira ihop. Hade ju inte behövt åka till Lidköping när det finns telefoner men då fick jag en anledning att gå och fika :)
Har kommit på att jag nog ska önska mig pengar av alla eftersom det bara är en enda grej som jag verkligen vill ha och det är en kamera. Kommer ju aldrig ha råd att köpa någon annars och får jag lite av många så blir det en bra hjälp. Vet precis vilken kamera jag vill ha, en Canon Ixus 75. Har funderat massor och kommit fram till att det är den bästa för mig, dessutom vet jag att den tar bra bilder. Har hittat ett ställe som säljer ett paket med kamera, väska, minneskort och ett extra batteri för ca 2300 plus frakt på 95, fanns ingen annan som var så billig, så fort andra hade paket la dom till 600-700 kr, här är det ca 300. Plus att ingen annan hade extra batteri med i sina paket. Skulle va jättekul att kunna köpa den innan sommaren.

Inga kommentarer: