onsdag 26 mars 2008

Ont

Har ont i huvudet idag igen, gillar inte när jag inte vet vad det beror på, blir orolig då, särskilt när jag haft det till och från i ett par veckor. Kan bero på att jag är pressad och stressad... Annars får jag väl kolla synen igen, mina glasögon är ju annars inte så jättegamla, köpte dom i höstas någon gång. Måste ändå gå till optikern snart för jag är inne på mina sista par linser. Funderar på att köpa endagslinser igen, har haft månadslinser ett tag nu eftersom det är mycket billigare men jag använder inte linserna så mycket så då kan det bli billigare med endagslinser iaf. Dessutom är endagslinser bättre på många sätt.

Har fortfarande inte hittat min ring, kommer nog aldrig få tillbaka den :(

Det possitiva med den här dagen är ju iaf att lilla Theodor har varit här :)

Inga kommentarer: