tisdag 4 mars 2008

*Gäsp*

Usch vad trött jag är, har vaknat flera gånger inatt och tänkt på skolan och vid sjutiden tyckte jag inte det var någon ide att ligga kvar i sängen, hade tänkt ut det så att jag skulle tvätta och plugga nu på förmiddagen. Japp, tvätt igen, kan inte fatta hur två personer kan få så mycket tvätt, men jag kanske byter i sängen och byter handdukar för ofta... Jag vill ha det rent omkring mig, det är alltid stökigt, det vet nog de flesta men det är rent.
Blev därför aningen irriterad när ALLA tvättmaskiner var upptagna, tror det finns ett tiotal och jag misstänker att samma person har nästan alla, det brukar ju va väldigt lungt en vardag förmiddag annars. Klockan var ju bara halv nio när jag var nere och tittade så det var bara att bära upp allt igen, vill inte lämna det där eftersom jag inte litar på att det får vara ifred. Tänkte inte på det men jag kunde ju kollat när maskinerna var färdiga men å andra sidan lär det inte finnas några torkmöjligheter på ett tag heller.
Får väl plugga en stund och chansa igen, ska försöka bli klar med ett par uppgifter den här veckan och sedan hoppas på att det inte är allderles för sent att lämna in dem. Ska under dagen försöka hinna med en promenad också, var lite med tanke på det jag ville tvätta på förmiddagen, gick min runda igår och det var riktigt jobbigt, min andning var kass och jag hade allderles för mycket kläder på mig. Min runda är sju kilometer (ungefär) så det tar ju en stund att gå.

Inga kommentarer: