torsdag 27 mars 2008

Bättre

Mår mycket bättre idag, hoppas det håller i sig. Sitter och försöker plugga utan att lyckas så bra men jag ska klara det här, jag vill ju åka till Gotland, tycket om den ön, det är så fin natur. Plus att det alltid varit en dröm att få vara med på en arkeologisk utgrävning. Jag brukar ju klara det som jag ger mig fan på, har alltid varit envis, säkert till mina föräldrars irritation.
Hittade faktiskt min ring sent igår, känns skönt men jag fattar inte hur jag kunnat missa den, den låg helt synlig på mitt nattduksbord, har inte så mycket grejer på det och det var första stället jag kollade på när jag upptäckte att den var borta, efter det har jag kollat där säkert tio gånger och Mikael har också kollat. Det finns ingen logik alls, funderar på om Johanna hittat den på golvet och lagt upp den, har ju krupit runt på golvet också men det skulle kännas lite mer troligt att missa den där...
Ska iväg och dansa sen, tyvärr har det varit inställt i två veckor så nu kommer jag nog inte komma ihåg någonting. Vill känna mig lite mer vältränad snart, dessutom skulle det inte skada att träna konditionen med tanke på min astma, tar ju inga mediciner längre, slutade för ett år sedan efter sju år med kortison och det har väl fungerat ok fast jag blir anfådd av minsta anstäningning men jag anmälde mig till tjejmilen för ett par veckor sen så det måste bli ändring. I år vill jag ta mig runt för att jag är tränad och inte för att jag är envis, fast det va iaf en kick att springa i mål, jätteskön känsla trots den dåliga tiden.
Va och handlade förut och kunde inte låta bli att köpa min favorittidning Cosmopolitan, ska försöka att låta bli den till ikväll. Fick med ett parfymprov med Paris Hiltons Can Can, har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om den men jag tror att jag tycket bättre om hennes tidigare.
Precis när jag kom till maxi fick jag ett sms att min beställning från ellos fanns där, är sådär nöjd, hade beställt ett par gråa ballerinaskor och en röd bikini men jag hade tyvärr läst fel på hur bikiniöverdelen skulle va i ryggen, det var knytband vilket jag inte gillar, känns inte som det sitter så bra, men jag kanske får vänja mig för den va jättesnygg, skorna va ok men inte så snygga som jag tänkt men, men, dom funkar nog, har ju annars flera par gamla om jag ska ha några snyggare någon gång.

Inga kommentarer: